Συχνές Ερωτήσεις (FAQs)

Τι είναι το iRestaurant;

Το iRestaurant είναι η ετήσια συνδρομητική υπηρεσία που βοηθά στην προβολή και ανάπτυξη των επιχειρήσεων στους κλάδους της εστίασης και της φιλοξενίας (HORECA).

Μέσω ενός μοναδικού link μπορείς να:

  • Προσφέρεις στους πελάτες σου ένα υπερπλήρες ηλεκτρονικό μενού σε περισσότερες από 25 γλώσσες
  • Λαμβάνεις online κριτικές σε Google & Tripadvisor από τους πελάτες σου, όσο βρίσκονται στον χώρο σου
  • Δέχεσαι online κρατήσεις από τα social media και το website σου (Αναμένεται σύντομα…)
  • Προβάλλεις τα social media της επιχείρησης στους υφιστάμενους πελάτες σου
  • Παρέχεις πληροφορίες για το WiFi ή οτιδήποτε άλλο θέλεις να επικοινωνήσεις

Ο πελάτης θα βρει στο τραπέζι του ένα ξύλινο stand ή κύβο. Εκεί βρίσκεται το QR code του iRestaurant το οποίο σκανάρει και οδηγείται στο προφίλ της επιχείρησης στην πλατφόρμα μας.

Εκεί μπορεί να δει το μενού για να παραγγείλει, να γράψει κριτική, να δει τον κωδικό του WiFi κλπ.

Χρησιμοποιώντας το iRestaurant, μια επιχείρηση εστίασης έχει τα παρακάτω οφέλη:

  • Εξοικονόμηση χρημάτων από λιγότερες εκτυπώσεις, σε μενού που διαρκώς αλλάζουν
  • Καλύτερη επικοινωνία με τους ξένους πελάτες, καθώς προσφέρεται μετάφραση του μενού σε περισσότερες από 25 γλώσσες
  • Μείωση λαθών στις παραγγελίες, διότι ο πελάτης βλέπει φωτογραφία του πιάτου πριν παραγγείλει, καταλαβαίνοντας καλύτερα τι πρόκειται να καταναλώσει
  • Βελτίωση της βαθμολογίας σε Google & Tripadvisor από τους υφιστάμενους πελάτες
  • Εξοικονόμηση χρόνου στην παραγγελία επειδή το μενού βρίσκεται ήδη στο τραπέζι, υπό τη μορφή QR code σε stand ή κύβο, χωρίς να πρέπει να το πάει το προσωπικό
  • Αύξηση της μέσης τιμής παραγγελίας λόγω των ετικετών στο μενού 
  • Άμεση ενημέρωση του μενού σε αλλαγές, χωρίς την αναμονή της παραλαβής των εκτυπώσεων ενός παραδοσιακού μενού

Το iRestaurant είναι ετήσια συνδρομητική υπηρεσία και το κόστος προκύπτει ανάλογα το πακέτο και τις γλώσσες του ηλεκτρονικού μενού που θα επιλέξει η επιχείρηση εστίασης.

Ανεξαρτήτως του πακέτου της επιλογής του πελάτη, προσφέρουμε ΔΩΡΟ 10 ξύλινα stands.

Αναλυτικά τα πακέτα μας μαζί με τα χαρακτηριστικά και τις τιμές τους βρίσκονται εδώ.

Το ηλεκτρονικό μενού ενημερώνεται με εύκολο και γρήγορο τρόπο μέσω του διαχειριστικού περιβάλλοντος που παρέχουμε δωρεάν.

Από εκεί κάποιος μπορεί να προσθέσει, να επεξεργαστεί ή να διαγράψει οτιδήποτε αφορά το μενού. Για παράδειγμα, μπορεί πολύ εύκολα να αλλάξει τιμή σε ένα πιάτο, να αλλάξει σειρά εμφάνισης στα πιάτα, να μετονομάσει μια κατηγορία του μενού, να προσθέσει μια προσφορά ή ένα νέο μενού, να δημοσιεύσει μια ανακοίνωση, να προσθέσει διατροφικές ετικέτες και άλλα πολλά.

Δεν υπάρχει χρέωση, όριο ή κάποιος άλλος περιορισμός στις αλλαγές από το διαχειριστικό περιβάλλον. 

Έχοντας επιλέξει το πακέτο iRestaurant PRO που παρέχει τη λειτουργικότητα λήψης κριτικών, η επιχείρηση προσθέτει το QR code για κριτικές Google ή Tripadvisor στα ξύλινα stands ή τους κύβους που θα πάρει. Καθώς το stand ή ο κύβος βρίσκεται στο τραπέζι καθ΄όλη τη διάρκεια της επίσκεψης των πελατών, μια ήπια προτροπή για λήψη κριτικής λίγο πριν αυτοί αποχωρήσουν, είναι ότι χρειάζεται να κάνει η επιχείρηση για να λάβει μια ειλικρινή θετική κριτική.

Ο πελάτης δεν «ψάχνεται» για την επόμενη κίνηση. Σκανάρει το QR code, εμφανίζεται η οθόνη σύνταξης κριτικής και καταθέτει την άποψή του.

Βεβαίως. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις τα στοιχεία επικοινωνίας εδώ για να μιλήσεις μαζί μας.

Μπορείς να επισκεφθείς τη σελίδα εκδήλωσης ενδιαφέροντος που βρίσκεται εδώ.

Θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σου για να βρούμε την καλύτερη λύση στις ανάγκες σου.